L’Ajuntament de l’Albiol celebra el Dia de l’Orgull LGBTI
L’Ajuntament de l’Albiol informa que aquest diumenge, 28 de juny, se celebra el Dia de l’Orgull LGBT. El consistori albiolenc s’hi ha sumat penjant les banderes de l’arc de Sant Martí a l’Ajuntament de l’Albiol i a les dependències municipals de les Masies Catalanes.
Cada 28 de juny es commemoren els aldarulls succeïts a Stonewall, Nova York (EUA), l’any 1969 que van marcar l’inici de l’alliberament homosexual. Aquell dia la població LGBTI va sortir al carrer de forma pacífica per visibilitzar-se i demanar la plena igualtat jurídica i social i lluitar contra la discriminació i els abusos patits. El consistori albiolenc ens sumem, un any més, a aquesta commemoració i la defensa dels valors democràtics.



